17 Mayıs 2011 Salı

Güven Sarsılması

Geçen günlerde Bella ile süratli de giderken Bella'nın sürekli kafasını indirdiğini fark ettim. Ama bu sevilme duygusu sarsılması değildi, bu bir özlem meselesi değildi. Ama neydi? İşte o an geldi sanki. Bella bana tüm kalbimi derin ve buz gibi bir denizde boğmuştu. Düşmüştüm. O an Bella ile bakıştığımızı hatırlıyorum. Evet daha önce 3 kez düşmüştüm ama bu çok ciddi bir durumdu. Boynumun üstüne düşmüştüm. Kırık ya da çatlak olmadığından emindim ama canım yanıyordu. İki yerimden de vurulmuştum, kalbim ve boynum. Aslında ilerleyen zamanlarda boynumda değil ayağımda sorunlarla karşılaşıyordum. Düşmemden iki hafta geçti, ayağımda  ağrılar çoğaldı. Ve katlanamadım. Doktora gittik sağ ayağımdaki bağlar kopmuş. sarıldı sarmalandı. Sonuç Bella ya güvenim azaldı. Bütün kalbim Paramparça oldu ve Akrobat'a binmeyi kararlaştırdım ve Bella yı hala sevdiğim için   kalbimden ve ayağım iyileşince Bella'ya binmeye devam edeceğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder